Re: Nagrywarka HP 8200i - problemy z nagrywaniem CD-R

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 08:57:28 MET

Marcin Marski wrote:

> Najlepiej daj ja do serwisu, sam widzialem kiedys jak nagrywarka chodzila
> ale tylko w symulacji, kiedy dochodzilo do wlaczenia lasera na pelna moc,
> wszystko sie wysrywalo. serwis wymienil ja na nowa.

Nie sadze, zeby to byl problem sprzetowy, bo to jset tak, ze w ciagu
tygodnia nagrywam np. 3 plytki i czwarta sie wysypuje. Pogrzebalem
troche w w konfiguracji Windy, ustawilem MinFileCache (a tego akurat nie
mialem) no i zobaczymy... Jezeli dalej bedzie sie sypalo, nawet po
przelozeniu do nowego kompa (a planuje cos takiego zrobic) to wtedy
pozostanie serwis...

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl