Re: Riva TNT2 Creative vs. Diamond

Autor: Paweł Ruta (mowglie_at_belar.mtl.pl)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 09:10:00 MET

"Henry(k)" wrote:

> Creative Riva TNT2 32MB AGP vs. Diamond Viper 770 Riva TNT2 32MB AGP
> Którą wybrać?
> Proszę o opinię (osiągi, jakość, podkręcalność itp).

Mam viperka - po wkreceniu wiatraka poszedl na 165/170 (pamiec mozna by
pewnie jeszcze troche dopalic, ale nie chcialo mi sie bawic). Chodzi bardzo
zacnie, pod detonatorami, acz niestety z fachmanami sie gryzie. Osigi
zaleza od procka, choc pewnia sa bardzo podobne w obu kartach. Jakosc 2d w
porzadku - nigdy nie widzialem matroxa, wiec wydaje mi sie, ze wrecz
doskonala, ale to juz tylko subuektywne odczucia. Krotko mowiac - wydaje mi
sie, ze nie ma wielkiej roznicy miedzy tymi kartami. Ja kupile, to, co bylo
tansze i tobie radzil bym to samo.

Mowglie