Re: na jakich plytach najlepiej nagrywac?

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 14:22:26 MET DST

On Wed, 29 Sep 1999 23:10:41 GMT, "Wojtek" <moniczka_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Samsungi zielone pod spodem sa do niczego, gorsze od BTC! Niebieskie - OK...
>Jesli BASF to tylko z gora w kolorze zlotym! Nigdy srebrne!
Staram sie wogole nie uzywac basfa ... chociaz Ceram Guard jest OK.

>Ja ze swojej strony moge polecic Nashua, bardzo dobre CDRy i tanie...
O, a ja mialem kiedys duzo plytek KAO, bo okazyjnie kupilem dosc tanio
od kogos komu zupelnie nie byly potrzebne (starczylo mi na jakis
czas). Mialy spod srebrny lub zloty, jak podczas zacmienia probowalem
przez taka patrzyc na slonce to nie widzialem nic (zero
przezroczystosci) a czytaja sie swietnie, padly mi dwie podczas
nagrywania, ale z mojej winy. Mam je juz dosc dlugo i zadna nie
siadla, szkoda ze w Lublinie takich nigdy nie widzialem w sklepie ...
acha ... kiedys uzywalem dyskietek KAO i byly beznadziejne ...
Bardzo dobre sa tez Verbatimy datalife, ale nie plus, bo plus sa
niebieskie, a te bez plusa zlote, ale juz ich nie produkuja niestety,
mam kilka takich od 4 lat i mimo czestego uzywania i porzyczania
dzialaja super do dzis ...
Ostanio nacialem sie troche na Verbatimach DL+, nie wiem czy znowu
jakies podrobki, czy sie pogorszyly, przerzuce sie chyba na TDK ..

>I lepiej nie kupujcie polskich - Positiv (NTT System), bardzo krotkie i duzy
>% ma wady fabryczne...
;)), B&S wersja 2 ?? ;))

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/