Re: Plextor 8/4/32 ATAPI?

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 14:22:20 MET DST

On Thu, 30 Sep 1999 09:45:18 GMT, "Marek" <dulmarek_at_kki.net.pl> wrote:

>Sorry, ale sie wtrace: Panowie tu nie chodzi o transfer, nagrywarki pracuja
>na zwyklym fast SCSI co oznacza 10, w porywach 20 Mb w zaleznosci od trybu.
>Nowe IDE sa niewatpliwie szybsze. Tyle, ze IDE jest obslugiwane przez procek
>i chipset, co powoduje niestabilnosc transferu w przypadku zajecia czyms
>procka - i to nie trzeba Windows, wystarczy przerwanie sprzetowe. Ponadto na
>szynie IDE moze pracowac tylko jedno urzadzenie na raz, wiec kopiowanie
>odbywa sie przez pamiec RAM. No i tu Wingroza pokazuje co potrafi ;-)))
> [...]
Wlasnie to jest chyba dobre wytlumaczenie tego ze CD2CD na SCSI dziala
duzo lepiej niz na EIDE.
Chyciaz z drugiej strony przy kopiowaniu na SCSI mam ustawiony
dodatkowy bufor 32 mb (30 kilka sekund) w ramie, wiec tez kopiowanie
odbywa sie przez ram ... z tym ze rzeczywiscie oba urzedzenia robia
odczyty i zapisy w tym samy czasie ... co w przypadku EIDE jest
niemozliwe ...

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/