Re: Sprzedam uszkodzony P166Mhz (i inne sprawy)

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Sat 25 Sep 1999 - 19:36:12 MET DST

> Po prostu włączyłem 2 miesiące temu komputer a tu nic, procesor nie jest
> uszkodzony fizycznie, ani nie śmierdzi jak zjarany.

A od kiedy to spalone procesory wydzielają jakąś woń ? :-)

> Jak go włączam to się grzeje, a więc chyba nie jest z nim tak źle.

Co nie znaczy, że nie jest spalony.

> Może ktoś wie jak sprawdzić co się w nim zepsuło, używając niezbyt
> skomplikowanych urządzeń?

Najlepiej to jak byś wsadził tego proca do jakiegoś innego sprzęta.
Jak się uruchomi to wina leży w czymś innym a jak nie... to pożegnaj się z
procem.

> PS. Czy winą zepsucia mogło być złączenie kabli od głośników?

Nie. Co najwyżej mogłeś uszkodzić karte dzwiękową.

> Bardzo bym
> prosił o odpowiedź na to pytanie bo muj ojciec obarcza mnie winą i chyba
nie
> przestanie mi tego wypominać.

Jak podkręcałeś proca to nie dziwie się Twojemu staruszkowi ;-)

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\