Sprzedam uszkodzony P166Mhz (i inne sprawy)

Autor: Seven (sewpo_at_priv3.onet.pl)
Data: Fri 24 Sep 1999 - 19:55:42 MET DST

Witam wszystkich.

Po prostu włączyłem 2 miesiące temu komputer a tu nic, procesor nie jest
uszkodzony fizycznie, ani nie śmierdzi jak zjarany.

Jak go włączam to się grzeje, a więc chyba nie jest z nim tak źle.

Może ktoś wie jak sprawdzić co się w nim zepsuło, używając niezbyt
skomplikowanych urządzeń?

PS. Czy winą zepsucia mogło być złączenie kabli od głośników? Bardzo bym
prosił o odpowiedź na to pytanie bo muj ojciec obarcza mnie winą i chyba nie
przestanie mi tego wypominać.

SEVEN

Ewentualne oferty kupna procka na priva