Re: Modemy Zoltrixa

Autor: Andy Smith (kandrad_at_sprint.ca)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 00:14:22 MET DST

Moze ja tu wtrace swoje trzy slowa a moze cztery. Widze bardzo podzielone
zdania na temat modemow i sadze ze problem tkwi gdzie indziej. Ja posiadam
modem AOpen FM56 -PM ktory napewno nazwiecie badziewiem ale tak nie jast a
dlaczego? Dlatego ze w Polsce majac nawet najlepszy modem nigdy nie
uzyskacie zadowalajacej predkosci i to wlasnie jest powodem. Linie
telofoniczne sa w takim stanie ze trudno nawet nazwac je liniami
telefonicznymi. Ja mieszkam w Kanadzie i na tym wlasnie badziewiu czyli
AOpenFM56-PM mam zawsze predkosc conajmniej 52. Tak wiec zamiast psioczyc na
modemy raczej pomyslcie o liniach telefonicznych. Jesli ktos sadzi ze
inwestujac w bardzo drogi modem uzyska duza szybkosc transmisji to napewno
nie w Polsce. Dziekuje i pozdrawiam wszystkich na tej grupie

Andy