Re: Skladanie kompa... pomocy

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 11:23:53 MET DST

[...]
> jesli to nie pomoze i za ktoryms razem nie okaze sie ze komp ma nagla
ochote
> dzialac, to przynajmniej bedziesz modl skladac komputery z zamknietymi
> oczyma - jak w Optimusie :))

Nie powiedział bym aby w Optimusach siedzieli jacyś super fachowcy
co to kompy z zamkniętymi oczami składają.
U mnie w mieście Optimusa otworzyła sobie rodzinka co to wogule pojęcia
o sprzęcie nie mają. Musiałem się pietnaście minut produkować aby wyjasnić
co to
jest radiator i jak to wygląda :-/
Obecnie owy Optimus SA zaczynaa plajtować :-P

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\