Re: Jak podkręcić ?

Autor: Jaro (ozone_at_alfa.juni.gliwice.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 14:23:00 MET DST

Seba <sebaaa_at_bc.com.pl> wrote in message news:37df7323_at_news.vogel.pl...
> Witam Wszystkich.
> Mam pewien problem.
> Kupiłem sobie nowy sprzęt i chciałem podciągnąć procka ale on za bardzo
nie
> chce -
> - płyta - Atrend 6220 ( jak dobrze pamiętam ) BX
> - proc - Celeron 366
> - grafika - Riva TNT (16 MB )
> - RAM - 128MB ( 100 MHz )
>
> Przy autodetekcji wszystko jest OK.
> Gdzy przestawie płytę ( magistralę ) na 100 MHz to automatycznie
rozpoznaje
> proca jako 550 i nie pomagają już rzadne inne ustawienia
> [...]
Stary, jesteś chyba jednym z ostatnich który nie wie, że Celerony mają
zablokowane mnożniki. Możesz sobie ustawiać wg książki jak chcesz! jeśli
ustawisz magistralę na 10MHz to C366 będzie próbował pójść na 550MHz. Jeśli
mu się to nie uda to kupa! Acha, Windoza nie ma tu nic do rzeczy więc jej
nie reinstaluj!
Spróbuj najpierw Fsb 75Mhz = C366_at_413.
Raczej nie próbuj 83 bo AGP i HDD mogą tego nie wytzrymać
Jeśli upierasz się przy 100MHz pokombinuj z napięciem i chłodzeniem ( patrz
poprzednie posty : ktoś podawał już stronę WWW z odpowiednim info )

Masz duże szanse

Pozdrawiam
Jaro!