Jak podkręcić ?

Autor: Seba (sebaaa_at_bc.com.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 12:24:56 MET DST

Witam Wszystkich.
Mam pewien problem.
Kupiłem sobie nowy sprzęt i chciałem podciągnąć procka ale on za bardzo nie
chce -
- płyta - Atrend 6220 ( jak dobrze pamiętam ) BX
- proc - Celeron 366
- grafika - Riva TNT (16 MB )
- RAM - 128MB ( 100 MHz )

Przy autodetekcji wszystko jest OK.
Gdzy przestawie płytę ( magistralę ) na 100 MHz to automatycznie rozpoznaje
proca jako 550 i nie pomagają już rzadne inne ustawienia
wg. książki do płyty a przy takiej częstotliwości komp nie chce wstać.
Postawiłen czysty Win98 ( przed podkręceniem )- może po podkręceniu trzeba
postawić windę jeszcze raz bo nie przetrzymuje przeskoku ?
Czy ktoś spotkał się już z czymś takim ?
Powidzcie co zrobić.
Dzięki i pozdrowienia dla Wszystkich.

seba_at_bc.com.pl