Re: PCChips - TAK lub NIE

Autor: Tomasz J. Waszkiewicz (elite_at_positive.net.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 10:29:33 MET DST

Maciej Machacz napisał(a) w wiadomości:
<7OeD3.10626$M3.140837_at_news.tpnet.pl>...
>Witam !
>
>Tak sobie czytam posty i czytam - i cos mi wpadlo do glowy.
>
>Jak wiadomo w/w firma robi plytki tanie aczkolwiek czasem "dziwnie" sie
>zachowywujace.

Ze tak powiem.
Mozna by te plyty nazwac "czarnym koniem" w przypadku wygrywania przetargow
na dostawy sprzetu do roznych instytucji panstwowych, biur itp. gdzie wazna
jest cena sprzetu a nie jakosc. Swego czasu handlowal nimi nikt inny jak
Optimus montujac je do swoich zestawow. Ogolnie mozna powiedziec ze sa to
plyty nie dla wysublimowanego uzytkownika lecz dla poczatkujacego amatora.
Charakteryzuja sie m.in tym ze gniazda pamieci sa strasznie twarde i
wlozenie tam kosci wymaga ekwilibrystyki godnej chirurga ktory musi
jednoczesnie uwazac aby nie polamac plyty. Dlatego kosci nalezy wkladac
przed przykreceniem plyty do blachy gdy lezy cala swoja powierzchnia rowno
na stole pokrytym np. filcem.