PCChips - TAK lub NIE

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 00:21:55 MET DST

Witam !

Tak sobie czytam posty i czytam - i cos mi wpadlo do glowy.

Jak wiadomo w/w firma robi plytki tanie aczkolwiek czasem "dziwnie" sie
zachowywujace.

Czy Szanowni Grupowicze mogliby sie wypowiedziec ZA lub PRZECIW wymienionej
firmie podajac konkretny model oraz problemy czy tez ich brak podczas
ekspliatacji ?

Sam zaczne - PCChips TXpro M575 - absolunie nie narzekam.

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl

PS: Interesuje mnie przedwszystkim plytki pod AMD'ki oraz Celeronki
oczywiscie z AGP na pokladzie.