Odp: Odp: jak przegrac mniejszy dysk na wiekszy?

Autor: Piotr Kaminski (pkam_at_infocomp.torun.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 23:21:34 MET DST

witam,

na końcu ja swoje 3 grosze dodam:
przegrywałem sporo !! windowsów, i zawsze robiłem to pod DOSem !

1) na dysku oryginalnym zapuszczałem DOSLFNBK (backup długich nazw)
2) system odpalałem z dyskietki systemowej,
3) format /s czystego dysku,
4) włączenie SMARTDRV (w tym miejscu, żeby widział tego właśnie
sformatowanego)
5) zwykłe copy pod nortonem, (czyli volkovem, bo sie mieści na tej
dyskietce)
6) odtworzenie długich nazw (doslfnbk)
7) i tyle... szybko, prosto, bezpiecznie.. etc

może jakichś trywilanych kroków zapomniałem opisać..no nie wiem
powiem tylko że przenosiłem nawet dane z dysków FAT16 na znacznie większe
formatowane na FAT32 - i nie zdarzyło się, żeby coś nie działało

pozdrowienia,
Piotr Kamiński ICQ: 22447414
pkam_at_infocomp.torun.pl
http://www.pkam.w.pl (PGP keys)