sterowniki do dzwiekowki

Autor: JACo (jacrok00_at_USUN-TOpolbox.com)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 23:30:41 MET DST

Witam :)

Moze ktos ma drivery do cuda o nazwie Sound Galaxy NX Pro.
Na karcie jest jakies zlacze SCSI i CDROM do Panasonica i Mitsumi, karta
jest dosc duza i na pokladzie zawiera dwa chipy Aztecha
1. AZT-NXPMIX0592
2. AZTSSPT0582-D01
Pod Dosem swietnie emuluje SB Pro ale pod Winda 3.11 potrzeba driverow,
pozatym do zmiany ustawien takze potrzeba dedykowanego narzedzia. Z tego co
wiem drv sa na 3 dyskietkach z ktorych jedna mam ale nic mi po niej bo jest
to czesc archiwum nie wiadomo jakiego formatu...
Wszyskich milosnikow staroci prosze o przejrzenie swoich zbiorow, ew. o
adres WWW ale nie sadze aby cos takiego sie jeszcze w sieci platalo. Gdyby
ktos mial takie sterowniki to prosze niech wrzuci na jaco._at_bbs.chip.pl z
gory THX.

--