Re: Problem z dyskiem - dziwny...

Autor: ALGI (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 21:12:16 MET DST

Dnia Thu, 02 Sep 1999 08:54:29 +0200, cyrkiel <cyrkiel_at_friko.sos.com.pl>
napisał(a):

>Nie wiem, jaki to ma zwiazek z zegarem, ale generalnie teoria jest taka:
>Gdy CPU otrzyma sygnal (zwykle od ukladu DMA), o nazwie HOLD (HLD), odpowiada
>sygnalem HLDA - Hold Acknowledge. W ten sposob DMA daje sygna CPU, ze chce
>przeprowadzic transmisje danych przez magistrale. Wtedy CPU odcina sie od
>magistrali i zostawia DMA sterowanie magistrala (generowanie wszystkich
>sygnalow sterujacych praca magistrali, itp.). Wtedy DMA przesyla przez
>magistrale, to co ma przeslac, a CPU zajmuje sie obliczeniami, na danych ktore
> [...]

Dzięki za opis... pytanie co tu zrobić...?
Dysk to Seagate 2.5GB ST32531A czy jakoś tak :)
Nie mam instalowanych jakiś żadnych BusMasterów or smth....
Mam W98...

--
ALGI                                  GALERIA SAMOLOTÓW
planes_at_ulgo.koti.com.pl           http://planes.koti.com.pl