Odp: niezwykle dziwna sprawa z amd

Autor: Nedd Ludd (brogos_at_kki.net.pl)
Data: Mon 09 Aug 1999 - 01:15:58 MET DST

Mylisz się jesli myślisz ze katra graficzna nie ma nic do rzeczy w tym
teście[zakładając że jest podobny do NU.30.pl.]Jak miałem virge'a 4 Mb na
moim AMD k6-2 350 to test dawał rezultat ok 68-70[zależało od konfiguracji]
Ale jak tylko zainstalowałem Vipera v550 [RIVA TNT] to wydajnosć skoczyła do
wyższej niż porównywany w Norton Utilities PII 350 -[ MAm płytę PC CHIPS
m577 , 64 Mb dimm nie pc100-po prostu chodzi na 100 mHz-na 133 też + sb
awe 64-tak jak Ty.]
Komentując powiem że :
Albo masz coś w sprzęcie skopane
Albo to kwestia systemu - polecam win 98 do tego drugiego sprzęta -nie
potrzebuje żadnych patchy do AMD
Prawdopodobny powód rozróby:
Czy zdajesz sobie sprawę że już NU 3.0 był przeznaczony głownie do win 98?
do 95 lepszy i optymalniejszy byłby NU2.0.
Stąd wydaje mi sie że zacząłeś testować niwłaściwu=ym programem.
Użyj może 3d marka albo Final Reality?
Myślę że wyniki będą odpowiednie - wróżą to Twoje obserwacje co do prędkości
drugiego sprzęta.
Nedd Ludd
brogos_at_kki.net.pl

Użytkownik Kamil <rzezbiarz_at_usa.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:37A762AD.EA8B5999_at_usa.net...