Odp: RIVA TnT i Open GL

Autor: Nedd Ludd (brogos_at_kki.net.pl)
Data: Mon 09 Aug 1999 - 01:15:55 MET DST

Wejdż sobie na oficjalną stronę diamond multimedia przejdź do działu
support i ściągnij sobie sterowniki.
Ale co zrobiłeś z Diamond super CD????
Jest załączany do KAŻDEGO vipera...
Zastanów się.
Nedd Ludd

Użytkownik ADEK <drugsfan_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d5Kq3.2224$X3.28765_at_news.tpnet.pl...