nvidia riva tnt klopoty z obrazem

Autor: Kamil (rzezbiarz_at_usa.net)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 02:25:59 MET DST

komp - amd350, 64MB, fic 503+, nvidia riva tnt (gola wersja), win98,
direct x 6.0.

od pewnego czasu obraz w windows jakby sie zacinal. przesuwane okno
wyswietlane jest skokowo, tak samo skokowo znika (jakby obraz budowany
byl w zolwim tempie z mniejszych okienek). po poleceniu odswiez pulpit
wyswietlany jest na nowo ikona po ikonie jakby to byl 286. win po
zaladowaniu pokazuje tapete, potem ja wyrzuca na kilka sekund (jest
zielone tlo) i rysuje ja od nowa. co wiecej komp lubi sie wieszac od
czasu, gdy zaczely wystepowac te objawy. szczegolnie czesto zacina sie
gdy tapeta jest innego rozmiaru niz ekran i win98 musi naciagac ja do
pozadanego rozmiaru. w grach natomiast obraz jest ok, w miare ladny i
szybki.

czy moze to byc jakis konflikt driverow do tnt 1.88 detonator (lub 2.08)
z direct x 6.0? brak jakichs patch'ow? a moze to raczej jakis feler
sprzetowy - generalnie caly komp chodzi jakos dziwnie i za wolno.

kamil