Re: W ktory CTX 17" najlepiej zainwestowac?

Autor: MW (wesmar_at_friko3.onet.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 02:02:45 MET DST

Marek Litwin napisał(a):

> Po rozeznaniu rynku i opini na news'ach wiem, ze kupno monitora z kineskopem
> trinitron to dobra inwestycja. Z moich informacji wiem, ze az 3 CTX'y 17"
> maja taki kineskop.
> Który wybrac?

ja po rozeznaniu rynku i opinii na news'ach twierdzę
kupno sprzętu PC to najgorsza z możliwych inwestycji!
mój monitor 17" w cišgu miesišca od zakupu staniał
o ponad 200 zł, więc sugeruj się cenš - im mniej wywalisz
kasy, tym mniej dostaniesz po d.... ot co!

ja mam odpowiednik CTXa Futura 1792 UA (Highscreen ms17s)
na Trinitronie i jestem "umiarkowanie" zadowolony...

Pozdrawiam.
MW