Re: Zoltrix Cobra - rozlaczanie...

Autor: Piotr Przyborski (borki_at_fanthom.math.put.poznan.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 02:23:09 MET DST

> I druga sprawa, czy za taki modem varto dac USR Sportster Voice 33600
> (nie flash, taki normalny)? Chodzi mi glownie o wydajnosc w V34, bo na
> V90 to jeszcze dlugio sie nie przestawie...

To zalezy o ile wydajniejszy jest ten Zoltrix i czy naprawde nie sprawia Ci
klopotow. Zalezy tez czy pomimo szybszego wynegocjowania naprawde wiecej
bierze. Ja w kazdym razie(to jest moje osobiste odczucie i napewno moj
sentyment do robotolka) Roboticsa na Zoltrixa bym nie wymienil. Inna sprawa
jak ktos chce dac lepszego zoltrixa za gorszego roboticsa to cos tu jest nie
tak nieprawdaz?

pozdrawiam

Piotr
P.