Zoltrix Cobra - rozlaczanie...

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_kki.net.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 18:55:58 MET DST

... nie, nie, nie podczas negocjacji szybkosci :)). Mam numer dostepowy
u lokalnego operatora telekomunikacyjnego (sam podlaczony jestem do TP
SA), udostepniajacego V.90. Testuje ostatnio w/w Zoltrixa i przy
polaczeniu sie w V.90 mniej wiecej co trzecie polaczenie rozlacza w
pierszych 3 -6 minutach. Nie jest to zalezne od szybkosci,
zaobserwowalem to zarowno w 45333 bps jak i 33333 bps. Czy moze byc to
wplyw zaklocen na linii czy tez konfiguracji modemow u tegoz operatora?
- max. osiagnieta predkosc to 46 z hakiem. Po przestawieniu w V34 chodzi
bez problemu, zero rozlaczen.
 I druga sprawa, czy za taki modem varto dac USR Sportster Voice 33600
(nie flash, taki normalny)? Chodzi mi glownie o wydajnosc w V34, bo na
V90 to jeszcze dlugio sie nie przestawie...

Pozdrawiam

--
Roman Sasiada
katoda_at_WYTNIJ.TO.kki.net.pl   katoda_at_WYTNIJ.TO.friko2.onet.pl