Odp: Upgrade z p233 MMX na K6-2 xxx ?

Autor: Pixel (pixelek_at_friko.sos.com.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 22:50:25 MET DST

| Na 412 ?? Pierwsze slysze zeby 350 na tyle poszla, no ale nie za
| bardzo sie interesowalem AMDkami, bo Celery kreca sie o 50%, wiec na
| razie inwestowalem w Celera.

Na 375 pojdzie na pewno a i na 412 moze (jak trafisz na dobry egzemplarz)

| Nie chodzi mi o to czy za taka cene, ale czy wogole bede mial cos ze
| zmiany p263mmx na tego AMDka ??

Tak jak pisalem - u kumpla na AMD K6-II 300 jest naprawde sporawa roznica w
szybkosci w stosunku do mojego iP200MMX_at_285mhz w HOMM3, Quake, Quake2,
Unreal, Sin... Oczywiscie roznica ta jest na dopalaniu, gdyz nowe sterowniki
ladnie komponuja sie z 3D-NOW! Natomiast bez dopalania AMD chowa sie ze
swoim FPU, ale dopalacz przeciez bedziesz miec. Najlepiej kupic do tego V2 -
ogromna roznica w stosunku do V1 natomiast cenowo nie wielka :-)))

| No nie ... lata do procesora .. ;((

Nie na procesor tylko na przed-potopowy, przestarzaly, powolniasty system
nie wykorzystujacy nowoczesnych technologi. BTW: przy 64MB-ramu Win98
duuuuzooo lepiej zarzadza pamiecia, przez co dziala szybciej niz Win95 a to
ze tworzy sie wiekszy swap prawie nie ma znaczenia, zwlaszcza przy dobrych
dyskach :-)

| 3DNow! nic mi chyba nie da w software quake1 ?? Jesli jednak cos da to
| byloby swietnie ...

No, jesli chcesz grac w software to juz twoj roblem, ale jesli bedziesz miec
dopalacz (najlepiej VooDoo xxx do takiego sprzeta, najgorzej TnT xxx) to
zupelnie inna para kaloszy. AMD bije Intela jasli wyposazony jest w dopalacz
pracujacy przy wysokich rozdzielczosciach. (cytat z www.amd.strefa.com :-)

Pozdrowiska, Pixel !
pixelek_at_friko.internet.pl
http://friko4.onet.pl/wb/pixelek