Re: Abit, C400 i AGP

Autor: (zednews_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 10:59:31 MET DST

Hej!

Tadeusz Stasiuk <tstasiuk_at_pulsbiznesu.com.pl> w artykule
news:7mugkk$psa$1_at_h1.uw.edu.pl pisze...

> Na razie planuje do tej plyty kupic przelotke i Celerona 400 PPGA. Sorry
za
> lamerstwo, ale... Czy jest to oplacalna inwestycja. Na gieldzie jest po
500
> zl. Moze lepiej 366 i podkrecic. A tak wogole to czy 400 Celeron mozna
> krecic ? Na co zwrocic uwage przy zakupie zeby sie nie naciac ?

Kup C366 _OEM_ i podkręć. Będzie taniej i lepiej. Ten model
Celerona daje się zadziwiająco dobrze kręcić. Widziałem
kilka egzemplarzy i wszystkie poszły na 366_at_550 przy napięciu
2.1V-2.2V.
Z zakupem może lepiej się pospieszyć, bo nie wiadomo co będzie
w przyszłości... ;-)

> I ostatnia kwestia zwiazana z AGP.
> Plyta BX6 ma tylko jedno zlacze AGP. I tu dylemat. Co jest lepiej kupic.
Czy

Nie słyszałem o płycie z dwoma złączami AGP.

> karte graficzna z AGP, a Voodoo III 2000 (tez chce nabyc) na PCI, czy moze
> efektywniejsza jest odwrotna konfiguracja. Co prawda nie gram czesto, ale
> jesli pograc to na wydajnym sprzecie.

Voodoo III, to karta 2D, 3D, która nie wymaga dodatkowej karty graficznej.
Jeśli chcesz mieć Voodoo, to kup wersję AGP.

> Dodam, ze zestaw ma chodzic z 64 MB Ram

Zaoszczędziłeś właśnie na karcie graficznej... ;-)
Kup 128MB, bo to naprawdę zapewnia komfort.

--
Pozdrawiam
<ZED>