Re: Odp: system spowalnia wszystkie operacje.

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 09:13:07 MET DST

> spowodowane - dlatego też chciałbym się od kogoś dowiedzieć.
> Mój konfig: C300a_at_450, BH6, IBM8.4 (pr.mast.); DVDx6 Pioneer(sec mast.);
> WD3.2 (sec slave).

Dosc czesto sie zdazalo ze twardziele roznych producentow strasznie sie
"gryzly". Mialem kiedys taki motyw, ze gdy wlozylem dysk Seagate do
mojego kompa z Quantum BigFoot i CDROM Toshiba, to Seagate pracowal
tylko na drugim kontrolerze a o widzeniu CDROM'a nie bylo mowy.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl