Odp: system spowalnia wszystkie operacje.

Autor: PaPi (PaPi_at_gdynia.multinet.pl)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 19:58:43 MET DST

Użytkownik tobis <doktz_at_univ.gda.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7mfmfk$b81$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Bardzo prosze o wsparcie i pomoc w rozwiązaniu problemu.
> Co jakieś 10-15 sekund muli mi sie komputer. Spowalnia przez to wszystkie
> operacje jakie wykonuję. Mam celerona 300A puszczonego na 450Hz. Dysk 8GB
> ale to jest dodatkowy. Główny to WD 1.6 GB. Wydaje mi się że to jest od
> dysku bo niedawno go zainstalowałem.
> Nie wiecie może co to może być. Aha postawiłem go na Win 98 lite. Moze to
> od tego. Dzięki za wszelkie wskazówki.

A czemu nie najpierw z tym do mnie.
Sprawdź czy w systemie nie masz konfliktu między dyskami - wykrzyknik przy
kontrolerach dysku twardego.
Jak jest to zmień ustawienia tego WD - bo pewnie IBM masz jako primary
master. U mnie WD 3.2 działa dobrze na drugim kontrolerze tylko jako slave;
a w pracy jako cable select. Co dziwne zaczęło się pieprzyć gdy wsadziłem na
drugi kontroler DVD - który za nic w świecie nie chce być slave.
Tak więc jeśli masz na drugim kontrolerze CDROM to spróbuj poprzestawiać
zworki.
A jak nie jest to ta przyczyna to wyjmij dysk z kieszeni.
Szczerze mówiąc to trochę nie za bardzo wiem czym całe to zamieszanie jest
spowodowane - dlatego też chciałbym się od kogoś dowiedzieć.
Mój konfig: C300a_at_450, BH6, IBM8.4 (pr.mast.); DVDx6 Pioneer(sec mast.);
WD3.2 (sec slave).

--
Pozdrawiam
PaPi