Re: Program pod DOSa nie uruchamia się

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Fri 16 Apr 1999 - 06:04:55 MET DST

monter napisał(a) w wiadomości: <37164E16.2290F7D0_at_rmf.fm>...

>[....]
>
>Znajdz programik tppatch.exe (najszybciej w Polskim Infoseeku
>http://infoseek.icm.edu.pl/query.html?col=Poland&qt=link%3Atppatch&nh=2
5&lk=1&rf=0&qm=0
>), a potem uzyj tppatch nazwa_programu.exe i powinno juz byc OK.

Będziesz łatał Clippera Turbo Pascalem? ROTFL!
O błąd R6003 ludzie pytają przeciętnie raz dziennie na wszystkich
możliwych grupach zamiast przeszukać Dejanews. Chyba wszystkie grupy
bazodanowe mają to w FAQ, pl.comp.pecet pewnie też.

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
Klikanie: "Myślenie inaczej"