Re: Program pod DOSa nie uruchamia się

Autor: monter (monter_at_rmf.fm)
Data: Thu 15 Apr 1999 - 22:37:42 MET DST

Janusz - Vahanara wrote:

> W programie znalazłem zaszyte takie informacje:
> CLIPPER
> NANTUCKET
> TOOLBOX
> Author: Lothar Bongartz 4000 Duesseldorf Germany
>
> Przy uruchamianiu pod WIN95 PL OSR2 generuje błąd:
> run-time error R6003
> - integer divide by 0
>
> Na innych komputerach, na których go sprawdzałem działa OK, a na moim
> nie :-(
> Komp. to:
> AMD K5 166 (nie podkręcany)
[....]
> Słyszałem, że niektóre programy mają kłopoty na szybkich komputerach,
> ale ten mój nie jest ani nowy ani szybki.

Znajdz programik tppatch.exe (najszybciej w Polskim Infoseeku
http://infoseek.icm.edu.pl/query.html?col=Poland&qt=link%3Atppatch&nh=25&lk=1&rf=0&qm=0
), a potem uzyj tppatch nazwa_programu.exe i powinno juz byc OK.

     mailto:monter_at_rmf.fm
http://www.rmf.fm/ludzie/monter
 Miksy, MP3, WAV, MIDI, AWE64