Re[4]: nagrywarka CDRW

Autor: Maciek Krawczyk (fotomix_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 14 Apr 1999 - 00:57:14 MET DST

Witam Voytec,

niedziela, 11 kwiecień 1999, you wrote:

V> Maciek Krawczyk napisał(a) w wiadomoœci:
V> <199904111814.UAA30863_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl>...

V> Ja (i nie tylko) mam bardzo przykre doswiadczenia z napedami CDROM firmy
V> Samsung, mam tez uprzedzenie do HDD Samsunga i dlatego mysle, ze nie warto
V> inwestowac w ich sprzet... Sa firmy, ktore specjalizuja sie w napedach CDROM
V> i nagrywarkach, im mozna zaufac bez wiekszego ryzyka... Poza tym, jak dlugo
V> uzywasz Twojej nagrywarki? Jak popracuje jakis dluzszy czas, dopiero
V> bedziesz mogl powiedziec, ze jest dobra...

Mojej nagrywarki uzywam od sierpnia '98. Wcale nie przecze, ze nie
jest to najleprza firma w tej dziedzinie. Sam posiadam CD-ROM Samsunga
SCR 3232 i na niego jeszcze nie narzekam. Na nagrywarke, takze nie
moge powiedziec nic zlego. Jesli piszesz, ze masz przykre
doswiadczenia z Samsungiem, to moze ja trafilem na dosyc dobre
egzemplarze. Wiem takze jak chodza HDD Samsunga (mamy takie w szkole)
i musze przyznac, ze za nic w swiecie nie wymienilbym swojego QUANTUM
FIREBALL 6,4 na jakiegokolwiek SAMSUNGa.
Takze moje stwierdzenie: Nagrywarka Samsunga SCW 230 - zawsze i
wszedzie, CD-ROM moze byc, a HDD nigdy.

Pozdrawiam,
 Maciek mailto:fotoman_at_box43.gnet.pl
                                   mailto:fotomix_at_box43.gnet.pl
                                   http://free.polbox.pl/m/mfotoman
                                   http://friko5.pnet5.pl/pt/fotoman
                                   http://www.kradzionefoto.prv.pl

             Badanie polskich użytkowników sieci Internet
                      http://badanie.ae.krakow.pl/
                   Najciekawszy sklep płytowy w kraju
                           http://www.lp.pl/

Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.gliwice.pl/archive/pl-comp-pecet/