Re: Re[2]: nagrywarka CDRW

Autor: Voytec (voytec_at_vc.pl)
Data: Sun 11 Apr 1999 - 20:41:47 MET DST

Maciek Krawczyk napisał(a) w wiadomoœci:
<199904111814.UAA30863_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl>...
>Predkosc mojego samsunga wynosi x2, ale nie w tym rzecz.
>Chodzi mi o to, ze niektorzy wypowiadaja sie negatywnie o sprzecie,
>ktorego w ogule nie znaja, jakby uzywali go niewiadomo ile czasu, a po
>pewnym czasie okazuje sie, ze swoje zdanie moga sobie wsadzic gleboko
>w du.. Nie cierpie takich ludzi (mšdrale). Moj samsung nagral 13
>non-stop, i pewnie nagralby jeszcze raz tyle, ale nie bylo juz takiej
>potrzeby.

Ja (i nie tylko) mam bardzo przykre doswiadczenia z napedami CDROM firmy
Samsung, mam tez uprzedzenie do HDD Samsunga i dlatego mysle, ze nie warto
inwestowac w ich sprzet... Sa firmy, ktore specjalizuja sie w napedach CDROM
i nagrywarkach, im mozna zaufac bez wiekszego ryzyka... Poza tym, jak dlugo
uzywasz Twojej nagrywarki? Jak popracuje jakis dluzszy czas, dopiero
bedziesz mogl powiedziec, ze jest dobra...

Wojtek