Re: PC<->Subiekt<->Tango

Autor: Sebastian Trojanowski (sebek_at_alpha.pl)
Data: Mon 05 Apr 1999 - 23:46:43 MET DST

Sproboj pogrzebac w opcjach kasy
4 razem
7 razy czas (dokladnie nie pamietam)
powinny byc tam opcje ustawien transmisji
warto sprobowac
jesli to nie pomoze daj znac na priv. to cos sie postaram wykombinowac.
(moze uda mi sie sciagnac program serwisowy do malego tanga)

Sebastian Trojanowski
sebek_at_alpha.pl
Serwis kas fiskalnych OPTIMUS-IC,Samsung,Casio,Apollo
ul. Zabkowska 22/24/26
O-IC/76R/NOS

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.gliwice.pl/archive/pl-comp-pecet/