PC<->Subiekt<->Tango

Autor: Maciej Kuczera (falcon_at_polbox.com)
Data: Mon 05 Apr 1999 - 14:52:33 MET DST

Mam pewien problem z kasa fiskalna optimus male tango a moze z subiektem 4
plus sam juz nie wiem gdzie lezy problem a mianowicie chodzi o to ,ze
subiekt odbiera kasy male tango sprzedaz okolo 1 godz a jest w bazie
towarowej zakodowanych ok 2500 towarow. Mam juz dwie kasy fiskalne optimusa
tzn cr 280+ 700 kodow i ps 2000 ok 5000 kodow z tymi kasami nie mam takiego
problemu gdyz odbieranie sprzedazy zajmuje mi najwyzej 60 sek. Wiec jesli
ktos bylby tak mily i odpowiedzial mi gdzie lezy problem czy w kasie
fiskalnej czy tez w subiekcie spaprali sterownik. U kogo mam to reklamowac

Z gory wielkie dzieki za odpowiedz

Maciej K.