Re: Drive Space 3

Autor: Slayer (slayer_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 21:37:36 MET

janmark napisał(a) w wiadomości: <363829a5.0_at_news.vogel.pl>...
> Witam.
>Od pewnego czasu cierpię z powodu braku wolnego
>miejsca na moim twardzielu.
>Czy ktoś z grupowiczów posługiwał się w/w
>programem?
>W pomocy Windy jest opisane co i gdzie, ale nie
>mogłem nigdzie znaleźć jasnego wytłumaczenia jakie
>będą skutki dla mojego twardziela. Rozmiar dysku
>wynosi 2,1 GB i zależy mi na tym aby pracował on
>jako jedna partycja. Za wszelkie informację z góry
>wielkie dzięki.

Jesli masz dosyc szybki komputer to nie odczujesz duzego dyskomfortu
Niewatpliwie dysk zwolni , lecz da sie tego niezauwazac.
Kiedys mialem skompresowany dysk 1,08 GB.
Udalo mi sie wcisnac na nego ok 1,5 GB.
( zalezy to od tego jakie pliki przechowujesz)
Aby nie miec kaszy na dyku trzeba go dosc czesto defragmentowac.
Przyspieszy to tez troche jego prace.
Z dekompresja mozna sobie tez latwo poradzic.
1) Montujesz nowy dysk i stary.
2) Pregrywasz stare dane na nowy dysk.
3) Formatujesz stary. ( partycje podstawowa)

Po kompresji bedziesz mial dwa dyski logiczne.
1) partycja podstawowa - bedzie na niej jeden duzy plik ( 2,5 GB)-
    - nie mozna tego pliku kasowac bo porzegnasz
      sie z danymi
2) obraz skompresowanego dysku.
Drivespace moze automatycznie ukrywac partycje podstawowa by przez pomylke
nic z nia nie zrobic.

DOBRA RADA
Zrob sobie dobre dyskietki startowe. ( uwazaj na wersje Drivespace)
W przypadku klopotow z systemem bardzo sie przydadza.

Slayer
slayer_at_kki.net.pl "You might be a king or just a sweeper
slayer_at_box43.gnet.pl but sooner or later
Gdynia (0) 601 68-00-69 you'll dance with the reaper"