Re: Drive Space 3

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 17:54:43 MET

janmark wrote:

> Witam.
> Od pewnego czasu cierpię z powodu braku wolnego
> miejsca na moim twardzielu.
Nie ty jeden :)
> Czy ktoś z grupowiczów posługiwał się w/w
> programem?
> W pomocy Windy jest opisane co i gdzie, ale nie
> mogłem nigdzie znaleźć jasnego wytłumaczenia jakie
> będą skutki dla mojego twardziela. Rozmiar dysku
> wynosi 2,1 GB i zależy mi na tym aby pracował on
> jako jedna partycja. Za wszelkie informację z góry
> wielkie dzięki.

IMHO lepszym pomyslem byloby wydzielenie partycji na system i podstawowe
narzedzia (zwlaszcza te, ktore cos zapisuja sobie na dysku w tle), i
raczej nie dopuscic do kompresowania swapa gdziekolwiek by on nie byl.
Skutki sa takie, ze mozesz miec kilka rzay wolniejszy zapis na partycji
skompresowanej, odczyt w normie.
A cale kompresowanie idzie znaczie latwiej i bezpieczniej jesli
kompresujesz zupelnie czysta partycje - mozna potem zmienic jej rozmiar
na wieksza, jesli nie masz mozliwosci backupu.

Pozdrawiam

--
	Artur Gawryszczak
	gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl