Re: Uwaga na firme Trio Komputers w Warszawie! Chistoria Problemu

Autor: akane (aka_at_tenchi.org)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 19:48:15 MET

Hi'a!

Tałajczyk Piotr wrote:

> "akane" <aka_at_tenchi.org>
> wRoTe iN pl.comp.pecet:
>
> Miejsce: CZĘSTOCHOWA
> Dokł. Adres: Aleja Najświętszej Marii Panny II (druga aleja)

{...}

o jej! tylko dlaczego ja tu jestem ???
chyba posty zostaly za bardzo pociachane... :o)

BTW: nalezy zawsze uwazac na firmy i firemki...

Ja swojego kompa kupilem gdy dowiedzialem sie od znajomych gdzie ONI
kupowali... widzialem ich sprzet... rozmawialem z serwisem itepe...
Juz mieli mnie dosyc... a moj Matrox Millenium zalazl im dobrze za skore :D
Jak sprzet zlozyli - ponad rok bez zadnych problemow...

Ale ostatnio doszly mnie sluchy, ze zeszli z formy ( sklad personalny sie
zmienil... )

to chyba wszystko...

see ya! akane...

P.S. Najczesciej wystarczy tylko wejsc i zobaczyc reakcje na pytanie o
sprzet...
        Byloby milo, gdyby info o "dobrych" firmach sie pojawilo na grupie
:)
        oczywiscie od uzytkownikow i obiektywne jak najbardziej...
        Nie wszyscy moga sami zlozyc komputer z klockow.