Re: Skaner do slajdów i negatywów

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl.spam.dev.null)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 09:37:49 MET

..machine running, bzz, bzz.., Tue, 27 Oct 1998 10:17:05 +0100, bzz,
bzz ..., Jerzy Słomiński ... bzz, bzz..., wrote :

> [...]
Jeśli zależy Ci na jakości, idź do firmy, która Ci to porządnie np. na
skanerze bębnowym poskanuje.
Jeśli chcesz poskanować biblioteczkę zdjęć domowych to kup skaner
który ma minimum 1200x600 dpi optycznej (na liście dtp mocno polecają
UMAXa) i skan w tej rozdzielczości jest ostry.
Na w/w skanerze f-my Mustek raczej nic nie uzyskasz.

Marek Nazarko
CSBI Administrator http://www.csbi.com.pl