Re: Jaki monitor 17 do 1500 zl

Autor: Robert Wojciechowski (bigkret_at_polbox.com)
Data: Sun 25 Oct 1998 - 15:32:38 MET

Piotr Talajczyk napisal:
>lepsze. z samym wp3ywem pola magnetycznego generowanego przez g3osniki
>na obraz monitora to jest ro?nie. jedni mowia, ?e przy dobrym
>zaekranowaniu g3osnikow ich praca nie powinna mie? wp3ywu na sama
>jakosc obrazu, a inni mowia ca3kiem inczej.

Dobry monitor jest odporny nie tylko na zamontowane
glosniki ale i inne zrodla zaklocen.Ja mam otwarty
big tower przy samym monitorze zaladowany po
brzegi, i biurko tez zastawione ciasno wszystko
pracuje buczy miga swiatelkami, iskry sie sypia
a na monitorze zadnych zaklocen.Moze czesc
zaklocen dochodzi przez siec jak ktos ma
nedzne filtry.

Bigkret

Bigkret Robert Wojciechowski
              bigkret_at_polbox.com