Re: Jaki monitor 17 do 1500 zl

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 24 Oct 1998 - 19:48:46 MET DST

Dnia Sat, 24 Oct 1998 12:41:24 GMT, Tałajczyk Piotr napisał(a):

>co sądzisie o Proview17'' (wiem, wiem... firma taka jakaś ;>).
>nówkę na dwuletniej gwarancji mogę już mieć za 950PLN. widziałem u
>kumpla tego proviewa i na moje oko jakość obrazu nie odbiegała normą
>od LG77i.

Nie polecam, chyba że się poprawili. Zrób taki prosty teścik - zmiana
koloru z czarnego na biały (robi to np. Nokia monitor test) - kiedyś
Proviewy strasznie "pompowały". Drugą wadą było głośne "strzelanie"
podczas zmiany rozdzielczości i dość długi czas "stabilizowania" się
obrazu po takiej zmianie. Nie wiem też, czy monitory te już spełniają
wymogi normy tco95. Ja w każdym razie bym nie kupował - pracowałem dość
długo na Proview 14 i nie wspominam dobrze tego okresu :-)

Pozdrowienia z Katowic

--
Piotr Kozłowski
siwus_at_priv.onet.pl * UIN:14466572