Re: Savage3D vs... G200 ???

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 09:28:04 MET DST

Cześć.

> http://www.s3content.com/content/GTi/S3Unreal1.htm
> zachowuje sie juz doskonale.

Szukam, mon2.dm2 do Quake II o którym pisze Tom, że specjalnie został
stworzony dla Savage3D.

> Nie bede sie rozwodzil o jakosci tych zdjec, to trzeba po
> prostu zobaczyc... :-)))

Chętnie zobaczę, jak tylko ściągnę :-)

> Patch'a do G200 mam, podobnie poziom "S3 photo gallery", moge
> wiec to komus wyslac, ew. wystawic.

Bardzo proszę w "wystawienie".

> A moze znalazl sie juz jakis posiadacz TNT, ktory uruchomil
> akcelerowanego Unreal'a ? Wiem, ze trzeba zcrack'owac D3D na
> G200, zeby poszedl z inna karta (ja nie wiem jak). Interesuja
> mnie efekty dzialania innych niz Savage3D kart przy probie
> uruchomienia tego specjalnego level'a...

Ja uruchomiłem Unreal na TnT, zarówno na OpenGL jak i D3D (ten od G200).
Jak dasz ten poziomik to chętnie przetestuję.

Pozdrawiam.
Kris.