Savage3D vs... G200 ???

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 19:43:44 MET DST

Hej, pozdrawiam.
 Zabawy z Savage3D ciag dalszy.

 Czy jest tam ktos, kto bawil sie giera Unreal
z zainstalowanym patch'em D3D na G200 ?

 Bo ja bawilem sie ostatnio Unreal'em z zainstalowanym
driver'em MeTaL (native API Savage3D).
 Slodko !!!
 Do sciagniecia byly juz dwie wersje tego patch'a -
- obie z http://s3.dimension3d.com - pierwsza wykonywala
dosyc czeste zwisy, ta druga wzieta z
http://www.s3content.com/content/GTi/S3Unreal1.htm
zachowuje sie juz doskonale.
 Co prawda - nadal nie moge ustawic nawet rozdzielczosci
800x600 ( :?) ale wg mnie, w 640x480x32 Unreal prezentuje
sie... lepiej niz na Voodoo2...
 Inny problem - czasami, przy starcie level'a patch nie
naklada wszystkich tekstur; pomaga chwilowe przelaczenie
sie do okna (LAlt + Enter) i z powrotem.

 Wracajac do tematu - sciagnalem i uruchomilem na Savage3D
specjalny level (huh - jedno malutkie pomieszczonko) -
- z teksturami zajmujacymi w sumie ok. 30MB (w wiekszosci
sa to zdjecia, ktore potem mozna obejrzec na scianach w
tym pomieszczeniu). Sam level - to jakies 60kB ale te tekstury...
 Nie bede sie rozwodzil o jakosci tych zdjec, to trzeba po
prostu zobaczyc... :-)))
 Caly level stworzony jest jako demonstracja S3TC - kompresji
tekstur.
 Mnie zastanawia jedno - czy rzeczywiscie - po tym pomiesz-
czeniu mozna sobie swobodnie (plynnie) chodzic, poniewaz
tekstury sa skompresowane i leza w pamieci karty, czy po
prostu dziala w tym przypadku tryb teksturowania bezposrednio
z pamieci operacyjnej...
 Unreal nie reaguje oczywiscie na ustawienie flagi AC w rejestrach.
O ile mi wiadomo, kompresja w "S3Unreal" wlaczona jest "by
default".
 So - jest tam ktos z G200 i Unreal'em ?
 Patch'a do G200 mam, podobnie poziom "S3 photo gallery", moge
wiec to komus wyslac, ew. wystawic.
 A moze znalazl sie juz jakis posiadacz TNT, ktory uruchomil
akcelerowanego Unreal'a ? Wiem, ze trzeba zcrack'owac D3D na
G200, zeby poszedl z inna karta (ja nie wiem jak). Interesuja
mnie efekty dzialania innych niz Savage3D kart przy probie
uruchomienia tego specjalnego level'a...

 A na koniec "radosna" ( 8-) informacja. Proba uruchomienia
tego poziomu na Voodoo2 konczy sie wrzaskiem Unreal'a, z
informacja o bledzie i tak na oko z piecioma linijkami
wskazan na jakies tekstury (bleble->bleble->bleble...).
 Wiem, ze Voodoo2 ma 8MB tekstur ale - w koncu test AGP z
Final Reality przechodzi przez Voodoo2, nawet przy >8MB
tekstur... Stad tez byla wykonana moja proba...

 Pozdrawiam wszystkich...
 Czesc.
                               M.
Mariusz Jaworski