Re: Gdzie dysk z 2,3-letnią gwarancją?

Autor: Grzegorz Gierlik (gregg_at_lo13.univ.szczecin.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 11:14:07 MET DST

Grzegorz Szyszl'o <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

> idz do jakiegokolwiek sklepu, i spytaj. wiekszosc sklepow i tak sie
> zaopatruje w TCH. jesli nie maja na polce, niech sprowadza. najwyzej
> tydzien dluzej poczekasz. byle by tylko honorowali gwarancje 3lata,
> tak jak ich dostawca, czyli tch.

Czyli w Szczecinie do firmy Progel na 26 kwietnia tel. 453 18 82.
Sprowadzaja z TCH na zyczenie, sprzedaja po ich cenach.
W TCH jest jakas wyprzedaz, moze dyski sa takze tansze.
UWAGA:
TCH przelicza codziennie ceny wg. kursu NBP fixing, dzis 3.44PLN,
co oznacza, ze IBM DTTA 6.4GB jest za jakies 870PLN jesli dobrze pamietam -
albo mniej.

Kursy NBP fixing sa w telegazecie TVP na stronie 700.

--
Grzegorz Gierlik