Re: Gdzie dysk z 2,3-letnią gwarancją?

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 13:29:06 MET DST

"Tomasz Lisowski" <tlis_at_friko.sos.com.pl> wrote:
>Cześć!
>Mam ochotę na dysk twardy rzędu 6,4 GB (powiedzmy do 8,4 GB), ale wszędzie
>gdzie pytałem (w Szczecinie, gdzie mieszkam), proponowano mi gwarancję 12
>miesięcy. Jedynie w jednym ze sklepów były dyski Caviar z dwuletnią
>gwarancją (ale niezbyt atrakcyjną ceną) oraz dyski Samsunga z 3-letnią
>gwarancją (nic o nich nie wiem, czyli raczej nie mam zaufania).

jak pochodzisz dluzej, to znajdziesz dyski seagate z 3letnia gwarancja.
takze dyski ibm sa z 3letnia gwarancja (btw, najwyzszy margines techniczny,
dzieki temu sie nie sypia, ale sa drozsze).

>Czy jest ktoś w Szczecinie, kto sprzedałby mi za rozsądną cenę dysk IBM (lub
>może Fujitsu) z przynajmniej 3-letnią gwarancją? Ewentualne propozycje
>proszę na priva.

idz do jakiegokolwiek sklepu, i spytaj. wiekszosc sklepow i tak sie
zaopatruje w TCH. jesli nie maja na polce, niech sprowadza. najwyzej
tydzien dluzej poczekasz. byle by tylko honorowali gwarancje 3lata,
tak jak ich dostawca, czyli tch.