Re: Problem z monitorem !

Autor: Adam Kazmierski (adamk_at_swk.med.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 09:15:10 MET DST

> Mam monitor Optiview 15'', bardzo często po uruchomieniu komputera
> monitor się nie włšcza,
> przez chwilę zapala się zielona dioda ale zaraz potem zmienia się na
> pomarańczowš.
> Dzieje się tak mniej więcej raz na trzy włšczenia .

raczej mi to wyglada na klopoty z karta grafiki ... prawdopodobnie
monitor nie dostaje sygnalu synchronizacji przez co automatycznie
przechodzi w stan uspienia ... dioda pomaranczowa ...sprawdz najlepiej na
innym monitorze karte grafiki aby wyeliminowac zbedne komplikacje ... byc
moze magistrala PCI sie "psuje" ale takze moze wystapic cos takiego jak w
biosie sa poprzestawiane ustawienia DPMS ...power ... no chyba ze monitor
jest uszkodzony ... ale sprawdz KARTE GFX!

> Wiem, że monitor
> jest dziadowski ale na razie nie mogę go zmienić a sprawa jest dość
> irytujšca.

hehe wcale taki dziadowski nie jest ... no chyba ze masz ten
wielo-przyciskowy ...model "S"...

Adam "ExploRa" Kazmierski / COLOR7
adamk_at_swk.med.pl | http://www.swk.med.pl/~adamk/