Problem z monitorem !

Autor: Piotr Dziedzic (piotrekd_at_avamex.netpol.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 12:02:19 MET DST

    Proszę o pomoc w rozwiązaniu następującego problemu

Mam monitor Optiview 15'', bardzo często po uruchomieniu komputera
monitor się nie włącza,
przez chwilę zapala się zielona dioda ale zaraz potem zmienia się na
pomarańczową.
Dzieje się tak mniej więcej raz na trzy włączenia . Wiem, że monitor
jest dziadowski ale na razie nie mogę go zmienić a sprawa jest do¶ć
irytująca. Słyszałem, że problem można rozwiązać zmieniając parametry
DPMS w setupie BIOSu.

            Z góry dziękuje za pomoc.
            Piotr Dziedzic
            piotrekd_at_avamex.netpol.pl