Re: I'm back: Savage3D vs. Voodoo2

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 02:19:26 MET DST

On Mon, 19 Oct 1998 13:07:44 GMT, "Kris" <kris007_at_free.polbox.pl>
wrote:

>Na pewno od razu to zauważyłeś Ty .... :-)

Ale nie bylem pewien :)

>Nic prostrzego. Czekamy na Twoje testy.

:)))))))) Chyba przeceniasz moje mozliwosci finansowe :) Sprzet to tylko moje hobby a nie praca :)
Trudno jest przeprowadzic testy czegos co jest nie mierzalne - nie
widzialem jeszcze zadnych zewnetrznych testow Heidi ktore pozwolily by
na dokladne pomiary wiec roznica jest sprawa subiektywna. Jednak
powiedzy OpenGL'em a Heidi jest dosc powazna roznica w dzialaniu - o
ile Heidi jest dosc wydajne nawet na slabym sprzecie o tyle OpenGL do
plynnego dzialania wymaga naprawde mocnej konfiguracji

>Cóż nam do tego, małym szaraczkom ...

Dzieki nam te firmy dzialaja wiec powinno im zalezec na naszej
satysfakcji - zwlaszcza tak malej firmie jak 3Dfx

>Człowiek by chciał : 2x V2 PCI, Sound PCI, Modem PCI, SCSI PCI, TV PCI i Net
>PCI i ... chyba już się zagalopowałem.

No :) Gdzies tak w polowie :) Z taka iloscia PCI trzeba poczekac na
zmiane architektury - mozna o tym myslec dopiero po usunieciu ISA

>Hi, Hi w TnT do 640x480 (oprócz Unreal) w zasadzie jest const. Nie zależnie
>czy 16bit czy 32bit lub czy nadtaktujesz, czy nie :-) Pewnie przy lepszym
>procku poprzeczka by się podniosła.

Na TNT tez masz fogging w 2D? :))))

>Pozdrawiam.
>Kris.