Re: I'm back: Savage3D vs. Voodoo2

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 15:07:44 MET DST

>Tak mi sie wydawalo bo pasowalo to do tej ceny ktora wczesniej mi podales
:)

Na pewno od razu to zauważyłeś Ty .... :-)

>SRP nie ma sie co przejmowac - dawno nie widzialem karty ktora kosztowala
>by wiecej (lub tyle samo) co SRP.
>Ja bardziej wierze ESP - sa bardziej zblizone do rzeczywistosci

Uhm.

>Jakies widzialem - ale one byly robione testami OpenGL. Heidi to zupelnie
>inna klasa - to jest sterownik pod jedna aplikacje wiec jest optymalizowany
>tylko pod nia. Dodatkowo heidi ma do obrobienia mniej danych niz OpenGL
>wiec zysk jest jeszcze wiekszy

Nic prostrzego. Czekamy na Twoje testy.

>Niestety wiem :( Tyle ze chodzilo mi o to ze byly szanse na odciazenie
>procesora (i to dosc powazne) - i nic z tego nie wyniklo. Niestety nie
>wiadomo czy to developerzy tak pisza ze nie da sie tej technologii uzyc czy
>tez 3Dfx ma z czyms klopoty

Cóż nam do tego, małym szaraczkom ...

>Od razu bylo by wiadomo ilu jest maniakow na swiecie :)))) SLI zaczyna sie
>zblizac do przyzwoitych cen wiec niewykluczone ze ludzie zaczna je czesciej
>kupowac - zwlaszcza ze mozna juz uzywac dowolnych kart

Człowiek by chciał : 2x V2 PCI, Sound PCI, Modem PCI, SCSI PCI, TV PCI i Net
PCI i ... chyba już się zagalopowałem.

>I ze stala predkoscia niezaleznie od rozdzielczosci - to jest cos :))))

Hi, Hi w TnT do 640x480 (oprócz Unreal) w zasadzie jest const. Nie zależnie
czy 16bit czy 32bit lub czy nadtaktujesz, czy nie :-) Pewnie przy lepszym
procku poprzeczka by się podniosła.

Pozdrawiam.
Kris.

PS. Jest Bios 1006 Final.