Re: Problemy z Zoltrixem HSP V.90 PCI

Autor: Piotrek Wozniak (P.Wozniak_at_stat.gov.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 14:56:33 MET DST

deMon wrote:

> Enio napisał(a) w wiadomości: <01bdfa94$5d8f0600$LocalHost_at_xena>...

> sproboj przelozyc go do pierwszego slotu. u mnie pomoglo.
>
> PS. podobno po rozpoznaniu enumeratora trzeba jeszcze raz zrestartowac i
> bedzie OK.
>
> pozdrawiam

Mam to to i u mnie zainstalowało się bez problemu Win98 wykył "na dzień
dobry" <Serial port na PCI> czy jakoś tak, potem rzeczony <Modem emumerator>
a na końcu <Rockwell HSP Seakerphone>Sterowniki na CD znalazł bez problemu.
Jezeli masz z nimi problem spróbuj ściagnąc nowsze od z www.zoltrix.com

--
Piotrek Woźniak
E-mail P.Wozniak_at_stat.gov.pl