Re: Compaq i nagrywarka HP

Autor: Kowalski Robert (robek_at_packplast.com.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 14:53:56 MET DST

Adam Gołdobin napisał(a) w wiadomości: <362B3FC8.74E447C1_at_drumet.pl>...
>Mam problem, mianowicie nie udaje mi sie zainstalowac nagrywarki HP
>7200e na komputerze Compaq Deskpro EP 6333. Na innych maszynach to
>chodzi. Nagrywarka komunikuje sie z komputerem przy pomocy portu
>rownoleglego. Podczas istalacji driverow do obslugi tegoz portu komputer
>zamiera tzn. nie reaguje na mysz i klawiature. Czy ktos moze spotkal sie
>z tym problemem ?
Ja spotkałem się z problemem ogólnie niedziałających urządzeń z portem LPT w
Compaq'ach.
Uruchomienie AutoCAD'a z kluczem sprzętowym podłączonym do LPT udawało się
średnio raz na 4000 prób.
Zalecane podłączenie drukarki do portu i włączenie jej przed włączeniem
komputera nie dawało oczekiwanego skutku.

--
Robert Kowalski
ICQ UIN:7112656