Re: Matrox G200 problemy (Znowu dlugie!)

Autor: Waldemar Czernichowski (wuwuce_at_friko3.onet.pl)
Data: Sun 18 Oct 1998 - 15:55:36 MET DST

MaraBut wrote:
>[...]
> Po pierwsze:
> No dobra, przyznaje sie do nieznajomosci podstaw angielskiego |;-)
> w takim razie prosze, przetlumacz mi ten fragment (powtornie cytuje, brrr) :
>
> "They are really getting a cut down version of the Mystique G200. "
>
> Albo angielski bardzo sie zmienil od czasu kiedy zdawalem egzaminy, albo nie
> czytasz tego co prenumerujesz :-))
> ( i na co odpowiadasz)...

hm , o ile moge sie wtracic, to pisales , ze byla partia wadliwych
Matrox`ow i na dowod tego przytoczyles wlasnie m.in. ten cytat - ale tam
nie ma mowy o wadliwych kartach....
po drugie - mialem taki sam objaw z plyta gl FIC Pa-2011 i KAZDA karta
na chip`ie Virge DX - jaka masz plyte gl.? karta z innym chip`em (np.
"zwykly" Virge) nie dawala takich "efektow". Nie mowiac juz o Millenium
II ....(od tej pory postanowilem uzywac tylko i wylacznie kart Matrox`a)
Jaka masz plyte glowna ?
z tego co pamietam - to zauwazylem , iz te zaklocenia sa w pewien sposob
"modulowane" przez napedy IDE .... i nie pomagala zmiana trybow pracy -
a ten sam Virge z inna plyta glowna zachowywal sie jak najbardziej
poprawnie.

[...]
pozdrawiam
waldek