Re: cd-rom czyta wybiórczo :(

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_promail.pl)
Data: Sat 17 Oct 1998 - 12:19:10 MET DST

                 Wojtek Deneka <devix_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
                  wRoTe iN pl.comp.pecet:

>widocznie cuda chodza trojkami

już czwórkami, jeżeli by się zgodzić z Twoją teorią.

[...]
>propos pana talatajczyka - z jego adresu wynika ze ma jego osoba zwiazek
>z politechnika czestochowska; kiedys widzialem w gazecie, rubryka
>ogloszenia o pracy anons nastepujacej tresci "zatrudnie inzyniera
>elektronika ale nie po politechnice czestochowskiej... teraz juz wiem ze
>nie byl to chochlik drukarski :))))

widzisz. tym się róznimy. ja przynajmniej próbuję w odpowiedni sposób
nakreślić problem o jakim mówimy trzymając się tematyki tego wątku,
natomiast osoby takie jak Ty próbują wyjeżdzać z tekstami jak wyżej i
bluzgami wymierznymi we wszystkich którzy nie zgadzają się z Twoim
zdaniem - to jest dla mnie niezrozumiałe.
dla wyjaśnienia: ja zwracam się per Ty do Ciebie z dużej litery i nie
próbuję na siłe przekręcać nazwiska. co do wydziału elektrycznego na
polibudzie to proponuję się przyjechać i 'sie zaciągnąć' na semestr
czy dwa i dopiero wtedy na podstawie swoich doświadczeń wysnuć wnioski
a nie na podstawie jakichś tam gów*o wartych anonsów zamieszczonych
przez osoby mające uraz do ludzi z cz-wy.

[...]
>uwaznego czytania ich postow a brakuje im samodyscypliny by sie do
>takiego wysilku umyslowego zmusic...

tego nawet nie będę komentował. Silver też zdażył zauważyć kto włazi z
buciorami w srodek dyskusji i nie potrafi panować nad swoimi słowami.
na post Baśki zareagowały _trzy_ osoby, więc coś jednak w nim musiało
być obraźliwego. teraz to właśne Ty małpujesz Baśkę. i znowu jesteś
powodem off-topicu wymuszonego na mnie dla wyjaśnienia sprawy. :(
pozosaje mi tylko mieć nadzieję, że to w koncu zrozumiesz.

                    pozdrowionka...
                             Tałajczyk Piotr..........Cz-wa
                             email:.........piotrtal_at_promail.pl
                             www: http://iop.pcz.czest.pl/piotrtal