Re: cd-rom czyta wybiórczo :(

Autor: Wojtek Deneka (devix_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 21:24:19 MET DST

Tomasz Jarnot wrote:

> To mozesz mnie jeszcze dolaczyc do tej grupy. Dziwne no nie ? Trzy osoby
> potrafia wyregulowac czytnik CD... I to zupelnie z roznych miejsc w
> kraju... Ale wam jak widze nic to nie daje do myslenia.

widocznie cuda chodza trojkami (inaczej okreslic sie tego nie da skoro
prawdopodobienstwo poprawy dzialania czytnika jest tak male wg. naszych
szanownych wspoldyskutantow...). skoro glowny autorytet na grupie pan
talatajczyk uznal ze sie nie da to nie ma co sobie klawiatur strzepic (a
propos pana talatajczyka - z jego adresu wynika ze ma jego osoba zwiazek
z politechnika czestochowska; kiedys widzialem w gazecie, rubryka
ogloszenia o pracy anons nastepujacej tresci "zatrudnie inzyniera
elektronika ale nie po politechnice czestochowskiej... teraz juz wiem ze
nie byl to chochlik drukarski :)))) co sie zas tyczy pana xylodiusa to
nie dalej niz pare dni temu dal on popis kompetencji kiedy na post baski
odpowiedzial cos o grzebaniu grabiami w rozumie i inne takie rzeczowe
argumenty... (ktos cos trafnie zauwazyl o podobienstwie do
anegdotycznych serwisantow optimusa) poza tym obaj panowie zadaja
uwaznego czytania ich postow a brakuje im samodyscypliny by sie do
takiego wysilku umyslowego zmusic...